ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ (Геометрія 8-А клас)
Тема уроку. Розв’язування прямокутних трикутників.
Мета: узагальнити і систематизувати знання з даної теми;
повторити означення синуса, косинуса і тангенса гострого кута
прямокутного трикутника, теорему Піфагора та основні наслідки з неї;
закріпити вміння і навички застосувати теоретичний матеріал до
розв'язування прямокутних трикутників; показати практично-прикладний
характер здобутих знань; розвивати міжпредметні зв'язки; виховувати
пізнавальний інтерес до вивчення математики.
Виховувати культуру учнів, увагу, акуратність, дисциплінованість.
Обладнання: презентація, віртуальна дошка, підручник «Геометрія 8 клас»,
план-конспект уроку, слайди з завданнями по групах
Тип уроку: застосування знань, умінь і навичок;
Хід уроку:
Організація класу 2хв.
Вітаюся з учнями в віртуальному класі.
Пропоную учням підготувати все необхідне для уроку.
Відмічаю відсутніх.
Епіграф уроку: Світ, що нас оточує , – це світ геометрії.
Тож давайте його пізнавати! Піфагор
Перевірка домашнього завдання10 хв. За готовими малюнками проводиться усне обговорення плану
розв'язання задачі, оголошується правильна відповідь.
Засвоєння теоретичного матеріалу
(правил обчислення сторін прямокутного трикутника)
перевіряється під час виконання математичного диктанту.
1. Відношення протилежного катета до прилеглого це …
2. Відношення прилеглого катета до гіпотенузи це …
3. Сторона, що лежить на проти кута 90° це …
4. Одна з сторін що утворює прямий кут це …
5. Відношення протилежного катета до гіпотенузи це …
6. Найбільша сторона прямокутного трикутника …
Презентація учнівських проєктів 10хв.
Виступ капітанів команд з підготовленими презентаціями
Розв’язування вправ практичного характеру 20 хв.
Командна робота
Клас заздалегідь поділений на 3 команди розподіляється по кімнатах
у ТІМС,де заготовлені задачі для кожної групи
Задача 1 (1 команда)
З башти висотою 75 м над рівнем моря видно корабель під кутом 2°.
Знайдіть відстань від корабля до маяка.
Задача 2
(За Мерзляком) . За рисунком знайдіть висоту ялинки.
Задача 3( 2 команда)
Визначити кут нахилу вежі, якщо нам відома її висота – 56 м і
те, що вершина вежі була відхилена на відстань приблизно 5 м
від центру.
Задача 4
1) Якої довжини має бути драбина, щоб її можна було
приставити до вікна, розташованого на висоті 6 м, якщо
відстань від нижнього кінця драбини до будинку має
дорівнювати 2,5 м?
2) На яку відстань під стіни будинку потрібно відсунути
нижній кінець драбини завдовжки 9 м, щоб верхній її
кінець, був на висоті 6 м?
Задача 5 (3 команда)
Висота Сонця 40°. Довжина тіні вежі дорівнює 90 метрів.
Знайти висоту вежі
Задача 6
(Задача давньокитайського вченого Цзінь Кіу-Чау,
1250 р. до н. е.)У центрі копанки, що має форму квадрата зі стороною
10 футів, росте очеретина, висота якої над поверхнею
води – 1 фут (1 фут = 30 см). Якщо нахилити її до то вона
дістає своєю верхівкою берега. Яка глибина копанки?
Підведення підсумків уроку 4 хв
Даю відповіді на питання, які виникли під час уроку.
Коментоване оцінювання учнів.
Рефлексія:
Чи задоволені ви своєю роботою?
З яким настроєм ви працювали на уроці?
Що вам запам’яталось на уроці?
Де вам стануть в пригоді здобуті знання?
Домашнє завдання 1хв.
Початковий і середній рівень № 765; (Істер)
Достатній і високий рівень № 771.
Додаткове завдання на 12 балів: скласти прикладну задачу із
застосуванням теми «Розв’язування прямокутних трикутників».
ПОСИЛАННЯ НА ВЛАСНІ РОЗРОБКИ САЙТ "НА УРОК":
ПРЕЗЕНТАЦІЯ ЛОГАРИФМИ ТА ЇХ ВЛАСТИВОСТІ 11 кл
ПОКАЗНИКОВІ РІВНЯННЯ ТА НЕРІВНОСТІ САМОСТІЙНА РОБОТА
ПРЕЗЕНТАЦІЯ РОЗВ`ЯЗУВАННЯ ПРЯМОКУТНИХ ТРИКУТНИКІВ 8 кл
ПРИЗМА. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ ПРЕЗЕНТАЦІЯ
Немає коментарів:
Дописати коментар