STREAM-освіта: надзвичайне у звичайному

 Яка фраза учнів засмучує вчителів чи не найбільше? 

«Мені це не знадобиться!». Дійсно, нерідко школярі не можуть зрозуміти, як абстрактні теоретичні знання можуть стати їм у пригоді в майбутньому. Розібралися з теплообміном, площею фігур, голонасінними і… Що далі? Як застосувати це все в реальному житті? 

Погодьтеся, інформація, яка не використовується на практиці, швидко забувається. Як оновити зміст навчальної діяльності так, щоби вона мала практичну користь, формувала необхідні компетенції та була цікавою учням? 

Тут на допомогу може прийти STREAM! STREAM-освіта: 

 S – science/наука; 

 T – technology/технології; 

 R – Reading+WRiting/читання+письмо; 

 E – engineering/інженерія; 

 A – art/мистецтво; 

 M – mathematics/математика. 



Це сучасна та перспективна освітня методика, яка є похідною природничо-математичної освіти STEM. Її мета – розвинути високоорганізоване мислення у школярів та показати, як можна ефективно застосовувати отримані знання. Іноді R інтерпретують як Research (дослідження), адже для реалізації проєкту потрібні не лише академічні знання, а й навички пошуку інформації та спостереження. 

В основі STREAM-освіти – системно-діяльнісний підхід і самостійна дослідницька робота учнів, які сприяють: 

 розвитку критичного мислення та формування навичок розв'язання проблем, необхідних для подолання труднощів у майбутньому; 

 розвитку науково-дослідницьких ініціатив за допомогою навичок мислення, втілених у читанні та письмі; 

 підвищенню впевненості у власних силах; 

 активній комунікації та командній роботі; 

 креативному та інноваційному підходам до проєктів.


Взято з матеріалів всеукраїнської онлайн-конференціі  "STEM-ОСВІТА В СУЧАСНИХ УМОВАХ:ІДЕЇ ТА МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ. 

Немає коментарів:

Дописати коментар